Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Mikaela - 25 april 2012 20:24

Gaaahh! Ge mig fler timmar per dygn!!

Börjar med gårdagen. Igår var vi på barn cafet som vanligt på tisdagar. Det var super mysigt på nästan alla sett och vis. Nora hade ett rabies utbrott men med hjälp ifrån Tarja så lugnade hon ner sig. Hade det inte varit för henne så hade jag åkt hem med Nora.
Sen gjorde vi inget speciellt men dagen flöt på bra i alla fall. Vi var ifs en sväng till BVC och fick ny salva utskriven till Noras eksem och så fick dom kolla på Loppans torsk.
Sen äntligen la Eddan Nora på kvällen, när jag lägger henne somnar jag ju alltid så vi kan ju aldrig tillsammans typ titta på tv när barnen somnat, men igår somnade han och kom ner en timme senare för att borsta tänderna för att sen gå och lägga sig igen.
Så vad skillnaden blev vet jag inte riktigt....

Dagen idag då, SUPERMYSIG!!! Jag och Tarja plus fem barn, Nora, Loka, Towa, Maya och Nowalie åkte in till lekparken i Hedemora. Barnen hade det jätte skoj så efter vi varit där tog vi en lunch på donken tillsammans. Sen fick Nora åka med dom då jag skulle ner till stallet och ta in Pysen till hovslagaren som skulle komma och sko vid 14.30
När jag sen skulle hämta upp Nora hann jag med en kaffe hos Tarja innan barnen tröttnat helt på varandra och det var dags och åka hem och göra middag.

Men vilken super trevlig dag, tusen tack för det Tarja å alla barnen!!

Kom hem igen 16.30, slängde ihop en jätte god kycklingsallad innan jag kastade mig in i bilen och åkte ner till stallet och körde Pysen tillsammans med tjejen jag jobbar med.

En mysig avslutning på en super mysig dag.Hoppas tråktorsdag imorgon bli lika trevlig och att vädret är på topp för då blir det picknick!Btw, skriver på ipaden... Hörs imorgon!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards