Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Mikaela - 23 april 2012 08:17

Eller ja, inga magsjukor här. Men det går på dagis fick vi höra i fredags så nu håller jag Nora hemma ett tag. Vill inte få hem skiten.
Däremot har Lill Loppan åkt på torsk för några dagar sen i munnen som jag nu fått på uttarna. AJ!!
Kanske det nu är dags å sluta amma?
Håller på att pensla på vichy vatten både på mig själv och Loppan hela dagarna. Hoppas det försvinner fort.

Idag då, inga som helst planer. Får se om jag lyckas sammanstråla ihop med Tarja å barnen nått så Nora kan få ut lite energi. Annars har jag inga som helst planer, luften gick liksom ur mig i helgen när jag fick reda på att det inte alls blir någon bulldog valp för oss i sommar. Hade verkligen hoppat så himla mycket på det. Men dom fick inte till någon bra parning trots att dom kämpade ordentligt. Känns super tråkigt, men inget å göra nått åt.

Nu ska vi äta frukost =)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards