Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Mikaela - 6 april 2012 19:53

Idag har det verkligen varit en låååång fredag! Vi startade ju dagen tidigt som vanligt.
Klockan 10 satt vi redan i bilen på väg till falun, skulle ju gå både på ÖB, Rusta och maxi. Sagt och gjort, vi hann till och med en lunch i lugn och ro.
Vi var hemma vid 13 tiden igen och då tog jag och Evi tag i städningen och en timme senare luktade det ljuvligt i Kråkslottet.

Då hoppade vi alla in i bilarna och åkte ner till stallet. Jag och Nora körde Pysen, Evi körde Loppan i vagnen och Eddan gick med Alice, som mestadels gick lös. Vilket gick jätte bra trots att hon sprang brevid Pysen och ibland skällde till mot honom. Han brydde sig inte ett skvatt, undrade mest var det var för fjant som sprang där och gläffsade.

När vi körde in på stallplanen igen stod mamma, Micke och Simon där. Dom skulle ju komma först i morgon på Påskmiddag. Vi alla blev ju givetvis jätte glada att dom kom tidigare och bestämde sig för att sov en natt hos oss. Nora blev super duper glad och som vanligt hade dom med en massa presenter. nora fick flera Ben10 saker som hon just nu avgudar. Dessutom fick båda barnen en varsin Pippi kofta av moster Sabina, tusen å åter tusen tack för dom!!
Nu sitter vi här utslagna i soffan och efter ha först ätit tacogryta och sen Frozen cheesecake till efterrätt, så himlans gott!! Nej nu har jag inte tid med er! Hörs imorgon!
Glad Påsk!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards