Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Mikaela - 5 april 2012 19:31

Japp, då var den här, Påsken alltså.
Nora började klaga på att det gjorde ont när hon kissade igår kväll och även i morse så jag ringde direkt upp till bvc och vi fick komma redan vid 11 och lämna urinprov. Men det visade ingenting och nu när hon kissar gör det inte ont längre, som tur är. Men hon har istället dragit på sig en förkylning och om den hade nått med saken att göra, det vet jag inte. Nyser som en galning gör hon i alla fall, men pigg för övrigt.

Efter lunchen gjorde jag i ordning Nora för att gå påskkärring. Jag, Evi å Loppan gjorde henne sällskap men efter ha varit ute i typ en timme så insåg vi att det var inte så många hemma. Men Nora hon var nöjd för det även om hon inte hade fått ihop så mycket godis.
Eddan jobbade bara halvdag och slutade redan kl 13 så när han kom hem passade jag och Evi på att åka ner till stallet och köra Pysen. Nora ville inte följa med, hon var trött å lite hängig och när vi kom hem hade hon slocknat på soffan. Jag gjorde i ordning en grekisk potatiskaka och Eddan slog i gång grillen vilket resulterade i dagens middag. Gott var det och nu sitter vi alla här i soffan mer eller mindre utslagna och kollar på hockey. Eddans val...

Imorgon ska vi allesammans åka till falun en sväng och gå på rusta, öb och maxi. Sen ska jag även hinna städa och åka ner och gå en promenad med Pysen. Han behöver skrittas av ordentligt eftersom han gått varje dag denna vecka.
Men nu ska jag släppa datorn till tjat-Nora som vill spela en stund.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards