Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Mikaela - 3 april 2012 18:57

Ja det har verkligen varit en bra start på veckan trots skitvädret som så fint trillade ner ifrån himelen igår.
Loppan blir ju 3 månader imorgon så igår fick hon sitt 3 månaders vaccin, lilla stumpan. Väldigt ledsen blev hon och min lillasyster som också var med höll även hon på börja gråta. Men det gick över på dom båda fort, men sen igår kväll mådde inte Loppan bra alls, hon grät å grät å grät, hon hade nog väldigt ont i sina ben. Natten var dock lugn.
Hon är nu 60,3 cm och väger 6040 gram. Hon har snart vuxit ut stl 62, redan liksom?!


Förutom det igår så åkte jag och lillasyster ner till stallet igår kväll och körde Pysen i snöstormen. Vi såg ut som två snögubbar när vi kom tillbaka till stallet. Kallt men kul var det!


Idag är det ju tisdag så då var det barncafé så vi åkte dit med Loppan. Nora fick gå till dagis vilket hon älskar! Hon är en riktig dagisunge!!
Sen tog jag tag i tisdagsstädningen och efter det kom jag med förslaget att vi skulle baka en dubbel sats bullar, vilket jah nu ångrar lite..fy tusan så ont i ryggen jag nu har.. Som om inte det är nog tog vi barnen i varsin vagn och gick fram och tillbaka till ica... nu är jag heeeelt slut, vill bara gå och sova. Snart får jag det å jag längtar!!
Bjuder på en 3 månaders bild på Loppan!
 

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards