Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Mikaela - 19 mars 2012 08:31

Satan i gatan vad ont i ryggen jag har! Varför? Jo för jag är så satans otränad.. Så nu efterlyser jag hemma-tränings-tips på hur jag enkelt och smidigt kan bygga upp mina ryggmuskler!

Går dagen var en mycket trevlig dag. Kalaset var super mysigt och det är så kul och se dom små liven växa upp. Amanda var runt 5 månader när vi lärde känna dom och redan 2 år! Vad händer med tiden liksom. Så himla kul när dom börjar snacka och man ser vad för små personer dom är.
Om en vecka fyller Tarjas Maya 2 år. Maya och Amanda är kusiner, så även Maya var runt halvåret när vi lärde känna dom. Maya är en riktigt liten sockerbit, man vill bara krama henne hela tiden!

Idag när jag hämtat upp Nora ifrån dagis ska vi åka och handla lite. Hon är ju helt överlycklig över att mamma/mormor är här.
Ja vad händer annars då.. inget.. men kom nu gärna med lite träningstips!
Och du Joi! Jag saknar dig!!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards