Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Mikaela - 14 mars 2012 09:26

Ja då kanske ni undrar va fan hon gör där?! Nja kanske så illa är det väl ändå inte.. men barnen sover jätte bra just nu på nätterna medans jag själv bara ligger och spinner i tankarna och kan inte sova en blund. Vilket i sig resulterar i en grinig mamma som är otroligt trött när morgonen gryr och Nora vaknar kl 6!!
Jaja i med lite alvedon och ta tag i dagen!

Igår kväll trimmade jag en av Alice valpar, Baloo närmare bestämt. Han ska nämligen ut i vänstervarvet och springa snart så det var dags att snygga till han. Stilig är han den där pojkvasken trots att han är inne i fulåldern just nu.

Idag då.. det blir att styra volvon direkt mot falun när jag plockat upp Nora efter dagis. Lunch får vi ta på vägen för vi måste verkligen handla hem lite mat så det inte blev som igår när middagen bestod av ingenting.. nepp.. inte optimalt.

Så har Nora beställt fisk till middag idag så det är väl bara att lyda order.. Själv kommer jag som vanligt att slänga i mig middagen och sen slänga i Loppan lite mat innan jag far ner till stallet en sväng. Får se om Nora hakar på mig. Sen hem för att avlösa Eddan som vill kolla på hockey ikväll.

Ja det är dagen idag det, full rulle = medvetslös ikväll...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards