Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Mikaela - 11 mars 2012 19:59

Även om man inte alltid har det så roligt. Och även om man är deprimerad så har man saker som måste göras. Jag mår ju klart bättre när även Eddan är hemma, men imorgon har vi en ny vecka, en ny måndag.
Tänker inte oroa mig i onödan utan tar en dag i taget, blir bäst så. Hoppas på mycket sol så vi kan vara ute och njuta.

Helgen då. Gårdagen..vad gjorde vi då? Jo vi for till falun en sväng. Handlade lite på ÖoB innan vi sen gick på djurmagasinet och fick beställa en ny lampa till vårt akvarium, hoppas det kommer in redan på tisdag så fiskarna slipper leva i mörker. Sen satte jag Eddan i jobb, volvon behövdes verkligen städas. Själv hade jag lite att planera inför dagens Handlerkurs jag skulle hålla. Kursen gick super bra och jag är nog helt säker på att alla var lika nöjda som jag när dom gick där ifrån. Kul och se så många fina hundar och duktiga handlers.

Jag har tänkt anmäla mig och Alice till en kurs i vår men har inte bestämt änu om det blir Rally lydnad eller Agility, Alice tycker ju liksom allt suger. Medans jag verkligen skulle vilja börja tävla i agility..Kanske jag kan locka henne med lite uppmuntran å mycket köttbullar =)

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med Loppan.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards