Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Mikaela - 8 mars 2012 18:57

Town och town vet jag inte. Men tillbaka i Kråkslottet är vi nu i alla fall. Denna gång kom jag och barnen hem till ett nystädat rent hem! Underbart! Dock förstod inte min man piken jag gav han igår när jag sa att jag köpt en tulpanvas, för ack vad jag bedrog mig idag när han kom hem. För några tulpaner hade han inte köpt i alla fall, trots att det är ju Inter. Kvinnodagen. Så jag får nog själv köpa mig lite tulpaner imorgon!

Imorgon ska Nora till dagis, och jag ska ut till en kompis och hälsa på. Ser fram emot det.
Helgen..hmm..ja det sägs ju bli fint väder. Man kan ju alltid hoppas. Kan gissa på att om det blir fint väder på lördag så blir det korvgrillning till lunch och lite kött till middag. På söndagen ska jag ju hålla kurs. Ser verkligen fram emot det. Hoppas allt här hemma går bra bara, mest nervös över det faktiskt.

Nu ska Nora Lillnos strax i säng ska ska jag försöka hålla mig vaken så jag kan kolla in Biggest Loser =)
Imorgon är det fredag! Jag ÄLSKAR fredagar!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards