Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Mikaela - 7 mars 2012 07:55

Skulle just skriva att Loppan ligger kvar i sängen och sover.. men hörde henne nyss skrika till. Mammsen fick springa dit =). Loppan har sovit halvbra andra natten i rad, hon verkar inte vara förkyld men det räcker med att hon har en bobba i nosen så tar det liksom upp hela hennes näsa och då kan hon inte sova utan ligger istället och irreterar sig över den. Helt förståligt ifs.

Nora sover väldans bra här och det är andra kvällen i rad igår som hon somnar före 19.30 Så jag har i lugn och ro tillsammans med mamma kunna titta på tv, men istället för attt njuta så hoppar jag i säng ännu tidigare. Sååå trött på kvällarna.. önskar faktiskt att jag skulle kunna hålla ut en extra timme, men det går bara inte...

Håller på att planera våren för fullt. På söndag har jag blivit inhyrd och ska hålla Handlerkurs sen den planerade jag igår. Sen är det snart dags för Valpträffen för springervalparna, dop för Loppan, mamma fyller 50..hmm..ja sen har jag lovat min kära vän som jag jobbar med att kolla igenom sommaren så vi kan jobba lite tillsammans. Ja så en del planering!

Idag blir det leklandet här i mora, måste ju passa på att dra ut mamma på lite hyss tillsammans med mig å barnen här för i helgen ger dom upp dalanra och flyttar tillbaka till sthlm. Både bra och dåligt.. Men bra för dom och det är det viktigaste!
Men nu lite mer kaffe sen ska jag torka hundspya...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards