Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Mikaela - 5 mars 2012 19:16

Idag känns det verkligen inte som måndag, och hur skönt är inte det? Hoppar liksom över måndag denna vecka. Jag, barnen å hunden satt redan i bilen på väg till mora vid 8.30 imorse. Så himla skänt att komma fram tidigt så får man liksom en extra dag. Vilket uppskattas extra mycket hos Nora som hinner bada en extra gång och dessutom vara ute och leka.

För övrigt ligger Nora redan och sover. Hur det gick till vet jag inte riktigt men det kan ju bero på att hon vaknade redan kl 6.00 imorse och har inte sovit något alls på dagen. Loka sover för tillfället i vagnen så just nu kan jag å mammsen ha lite mys. Tror vi ska lyxa till det med lite kall o´boy och macka =)

Imorgon blir det ev lek på leklandet om dom har öpptet, så måste vi hinna träffa morser Sabina lite. Sen får vi se, gissar på att det blir ett å annat bad med Nora, vilket jag gärna ställer upp på!
Men nu, O´boy!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards