Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Mikaela - 2 mars 2012 20:54

Trots en natt med minimal sömn så kan jag inte göra nått annat än att må bra när man ser solens strålar lysa in genom sovrumsfönstret när man vaknar.

Medans Nora var på dagis tog jag Loppan till bvc för mätning och vägning. 57,5 cm lång och en vikt på hela 5,5 kg, vår lilla tjockobebis! Jag är verkligen inte van att ha en bebis som växer ur kläderna så fort, haha..
Efter det besöket hann jag inte mer än hem innan jag sen skulle hämta Lillnosen på dagis. Sagt och gjort, sen åkte vi raka vägen in till hedemora på en lunchdejt med mannen. Sen for vi till västerby där jag hade en tavla att hämta som jag köpt via fejjan.
Ja sen kunde vi inte låta bli att gå ut och njuta av vädret. Så himla mysig att vara ute och leka med barnen.. ja det blir ju kanske inte så mycket lek med Loppan men hon var i alla fall vaken =).

Nu sitter vi här, jag, Loppan och Eddan. Nora sover sen en bra stund tillbaka. Jag och Eddan äter lite parmaskinka lindat runt honungsmelon, mums! Imorgon blir det att rensa förådet för hela slanten, dagen avslutar vi med att grilla lite kycklingfilé, majskolvar och annat mums ute på grillen!
Men nu blir det mys, fredagsmys!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards