Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Mikaela - 1 mars 2012 19:32

Nu känner jag mig mycket mer tillbaka på banan. Dagen har varit underbar på många sett, inte minst det underbara vädret. Jag, Nora och Loka har varit ute en bra stund och njutit idag. Loka sov gott i vagnen och jag satt på bänken mot husväggen och bara njöt av solens strålar som verkligen värmer nu.
Hoppas nu vädret håller i sig så man hinner samla på sig lite ny frisk energi.

Igår satte jag ut vagnen på annons och idag vid lunch var den såld! Så skönt när det flyter på.
Eddan slutade lite tidigare idag så när han kom hem åkte vi en sväng till maxi, Nora behövde ett till par stövlar eftersom allt väldigt fort blir blött just nu. Sen slank det ner lite parmaskinka och honungsmelon också... mums!

Fredag imorgon, veckan har gått fort. Imorgon efter lunchen ska jag ovh barnen åka och hämta en tavla som jag köpt genom fejjan. Sen gissar jag på att det blir en stund ute om vädret är på topp. Sen blir det fredagsmyys för hela slanten. Vad helgen har att erbjuda visar sig, men mest troligt lär det bli att rensa rensa och rensa överallt. Ska även hinna klippa Alice har jag tänkt.

Men nu ska lillnosen i säng och jag ska kämpa för att hålla mig vaken till 22 då BB börjar... fast som alltid =)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards