Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Mikaela - 23 februari 2012 18:07

..bra att vara alla syskon samlade. Det blir liksom lite många viljor.. haha har skrivit om det här förut.
Men känner att det börjar bli dags för mig, barnen å hunden att dra oss hem till Kråkslottet. Nora ville åka redan idag men jag hade lovat mamma att köra henne till tandis så det blir att åka hem imorgon direkt efter frukosten. Allt är nästan packat och klart.
Skönare att köra när det är ljus och gäller att passa på när Lillhickan har sin sovstund på dagen.

Men så spännande det ska bli att komma hem till lilla Kiwi som varit ensam med Eddan hela veckan. Han har nog vuxit massor! Eddan säger att han är super mysig och busar heeeela tiden, hoppar upp och ner, hit och dit! Gissa om Nora saknar honom!

Känner mig lite små besviken på bvc, eller kanske inte på dom. Men jag hörde ju av mig dit för att be om hjälp med min depression och hon skulle ringa vidare så skulle dom i sen höra av sig till mig. Jag ringde ang detta i måndags men än har ingen ringt tillbaka! Trodde att dom skulle ta det på ganska så stort allvar när man är deprimerad och är hemma med småbarn. Men som jag sa här om dagen så har jag mått ganska så bra denna vecka när jag varit här.. eller ja tills bråket idag, då blev jag direkt påmind om hur jag egentligen mår. Det krävs inte mycket från att tappa matlusten direkt.
Jaja, ny dag imorgon!

Nu ska jag gosa med min stora nos Nora, underbara unge!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards