Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Mikaela - 22 februari 2012 18:50

Eller ja nästan i alla fall, för idag kom Evi med tåget ända nere från vimseby. Så idag vid middagen var vi alla syskon här i alla fall. Eddan är ju fortfarande hemma och Micke är ju i sthlm och jobbar.
Dagen idag har även den precis som dom andra dagarna flugit förbi, fast det enda vi gjort är varit på loppisar.
Hittade jag nått kul?! Nja två giraffer som jag ska ha hemma på afrika hyllan varav den ena faktiskt är ett bokstöd. Sen på den andra loppisen fick man ta en massa gratis böcker, pefekt att fylla ut hyllan med!

Gaaahaa.. Loka är för tillfället hos mammsen men är inte alls nöjd med tillvaron så jag får nog avsluta där och ta över =) Nora är ute och leker med moster Evi och Alice är ute å leker med Simon! Ja ni det var nog allt för idag! BTW Jag saknar min bästis Joi!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards