Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Mikaela - 14 februari 2012 18:48

Äntligen vaknade jag imorse utan huvudvärk, det betyder att jag fått mycket bättre sömn i natt än på länge. Efter en lite halvstressig frukost så var det dags att bege sig till kyrkan för att träffa andra mammor och barn på barn cafét. När vi kom ut till bilen så hade min fina man ritat ett hjärta i snön på bilen, sötaste finaste han! Med den starten på dagen kan det bara bli en super bra dag!

Vi hade det super trevligt på barn cafét, vi blev dessutom bjudna på kladdkaka som Tarja gjort och den var så himla god, helt klart den godaste kladdkakan jag ätit!
Sen hann vi i stort sett bara hem och vända för kl 12.20 skulle vi vara på 6 veckors kontroll av Loka.
Hon väger nu över 5 kg och är 55,5 cm =) Go och glad var hon dessutom under hela besöket.

Jag slängde i hopp en dubbel form Kärleksmums som vi toppade med hjärtan såklart. Sen skar jag ut tre hjärtan som vi ska ha som lite Alla Hjärtans Dag fika nu ikväll.
Som om inte den här dagen varit perfekt nog så kom Eddan hem med en jätte fin Alla hjärtans dag-blomgrupp!! Tack älskling, jag älskar verkligen dig!

På kattfronten har det inte gått framåt och det svider i mitt hjärta, vi som verkligen hade lovat Nora en kissemiss så fort hon slutade med nappen, nu är det tredje natten i natt som hon ska sova utan, min duktiga lilla tjej. Men nu ska jag ta Lillhickan och leta vidare på nätet efter Kissemissen!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards