Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Mikaela - 10 februari 2012 16:53

Burr.. det var kallt i Kråkslottet när vi kom hem, men som tur i oturen hade vi inte med oss någon hemma nyckel så Eddan fick sluta tidigare så han kom hem samtidigt som oss. Så då gjorde han en brasa på en gång. Så snart har vi det varmt och mysigt igen.

Bilresan hem gick super bra, Nora kollade första halvan på dvd innan hon sen slocknade en stund. Lillhickan sov hela vägen hem. Vi har verkligen haft det supe mysigt uppe i mora denna sväng trots att vi inte kunnat vara ute något direkt pga av kylan, men vad gör det när man är många som kan turas om att bada med Nora =) Jag hade ju planer på att själv, helt ensam ta ett bad innan vi for hem.. Ja, jag hann väl bada i sådär 2 minuter sen hade jag sällskap av en Lillnos i badkaret, men vad gör det =). Super mysigt var det i alla fall!

Ja nu är vi i alla fall hemma igen och Alice är redan ute på promenad med Danne. Själv försökte jag prata med Eddan och nora om vad vi ska äta för middag men jag fick inget vettigt svar så nu överlät jag det helt på dom..så kan det gå =).
Eftersom det är fredag och vi är sånna där typiska svenskar så blir det fredagsmyyyys på hög nivå ikväll! Trevlig helg!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards