Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Mikaela - 1 februari 2012 18:52

Januari är över så jag borde verkligen inte deppa... men när man varit helt instängd i  dagar med en förkyld 3 åring och en bebis då kan man börja bli lite depprimerad.. Och det är just det jag blivit idag.. gråter över ingeting och saknar mina vänner i knasiga väsby nått fruktansvärt mycket..
Och vad kan jag göra åt det, inte ett skit.. sitter rätt fast där vi är..

Nu ska dessutom mammsen och gänget flytta ner till väsby så dom lär vi ju inte se så ofta heller.. ännu mer ensamhet...

Nej nu ska jag gosa ner mig i soffan med Loka som blir hela 4 veckor idag, Nora är ute i snön med pappsen och busar! Imorgon kan jag börja leva igen för då kommer mammsen och co!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards