Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Mikaela - 30 januari 2012 14:40

Ja vi hann bara till veckans första dag så sprack hela planeringen.. Noras förkylning bröt nämligen loss inatt. Så idag är hon hemma ifrån dagis och kommer säkert att vara hela denna veckan så då blir det att tråka här hemma.
Idag är det dessutom en sån där dag då jag skulle behöva klona mig. Nora vill göra saker så som att spela spel och pyssla,men idag vill Loka ha mig för sig själv. Verkar inte vara någe magont eller så utan hon är bara mammig... väldigt mammig, vill inte ligga i vagnen eller någon annanstans..

KLONA MIG NÅGON!

Dessutom såg jag att posten kom tidigt och jag såg att brevbäraren stoppade ner nått stort.. blev ju supernyfiken, men vad hjälper det när man sitter fast med en bebis.. Så nu flera timmar senare fick jag min chans och sprang ut till lådan och där låg ett paket, denna gång ifrån Nora och Lokas kusiner Isabel och Simone.
I paketet fanns en body till Loka, ett Hallo Kitty sugrör till Nora. Sen fanns där ett halsband och armband till Nora som Simone gjort.
 
I det gula paketet låg en mössa som  kusin Simone snart 7 år gjort helt själv!! Mössan var till Loka.
     
Tack snälla för dom fina sakerna, uppskattas väääldigt mycket..
Nu har jag fått mjölksyra i högerarmen som jag skriver med..på den andra armen sover Loka..Å jag som vill baka.. får göra det på fredag när mamma å co är här...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards