Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Mikaela - 28 januari 2012 20:38

Vid 14.30 parkerade Joi med familj sin bil utanför vårt hus och Nora som tjatat sen imorse blev helt överlycklig att dom äntligen kom! Barnen har lekt väldigt fint med varanda ända in till nu på kvällskvisten när vi började se att nu var dom båda trötta.
Men vilken underbar dag det varit, super duper trevlig!! Och vilka super fina presenter vi alla fick.
Nora fick en påse med en massa roliga små saker, så som lite pennor och sudd, slaim (stavas?!!?), en liten spargris, ja smått å gott. Loka fick ett par helt underbara Adidas skor, som kommer att bli hennes första par skor. Sen fick även jag och Eddan ett presentkort ifrån Jysk, en bröllops present. Dom kunde ju nämligen inte delta pga av privata skäl, men vi hoppas ju på att komma ut på någon par middag under våren. Å en blomma fick vi också, hoppas nu bara jag kan hålla den liv..hehe.. men jag ska anstränga mig, jag lovar Joi!
 

Dom åkte nu vid 20.10 tiden och innan klockan var 20.30 så sov Nora =)
Åå vad jag hoppas att vi snart bor närmare varandra igen!

Nej nu avslutar jag dagen med några väl valda ord:
Kvistfritt Kvast skaft!

Av Mikaela - 28 januari 2012 08:17

Att berätta att en av Alice valpar var här i torsdags på tillsnyggning. Baloo som han nu heter har blivit en mycker tjusig kille på 4,5 månad. Riktigt mörk i sin färg är han, nått som jag tycker är super snyggt.
Bilderna vi tog vart inte så bra tyvärr.. Men det ska verkligen bli spännande och se vad det blir av denna kille. Dessutom så bor han på landet hos en utbildad instruktör så han kommer säkert bli super lydig. Gissa om jag längtar tills i maj när förhoppningsvis alla valparna kommer på träff....

Ja det var egentligen bara det jag hade å berätta just nu, natten har varit hemsk så jag ser ut och känner mig som sju svåra år.. Återkommer med ett inlägg i kväll när Joi med familj åkt hem.
Nu frukost!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards