Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Mikaela - 19 januari 2012 18:13

Idag känner jag mig rejält bortskämd. Fick nämligen dom här två pakten med posten idag.
Det ena paketet varifrån min store syrra/ morster Sabina och det andra ifrån mamma/mormor.
 

I paketet från moster Sabina låg det ett sett till Loka + en super go filt, matchande! Sen fanns där även ett sett till Nora, en tunnika och ett par tights. Ja ni ser ju själva hur glad Nora blev =)
     

I det andra paketet låg det följande, en jacka till Loka och ett par brallor. Och till Nora var det en långärmad tröja, en tjocktröja med dragkedja och ett par joggingbrallor. =)
      

Hur glad blev inte jga liksom!!! Shit pommfrite, tusen tack älskade Sabina och Mamma!!
Barnen kommer bli super snygga i kläderna!

Dessutom så hade ica maxi halva reapriset på sin rea, så idag när vi var där hittade jag följande till ungarna. En jacka till Nora, en liknande till Loka (detta var innan jag visste vad paketen hemma innehöll) och en fleecedress Loka kan ha i sommar på kvällarna.
      

Tänk vad lite shopping kan göra själen glad, fast jag inte handlade ett enda klädplagg till mig själv =) Hihi..

Nu ska vi vänta in att Loka ska vakna så ska hon få hoppa i badet, imorgon är det dags för bvc och vägning/mätning av båda barnen!
Än en gång, tusen tack för kläderna mammsen och Sabina!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards