Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Mikaela - 16 januari 2012 10:47

Igår förmiddag lyckades Nora tjata till sig att vi skulle åka upp till Mora ett par dagar. Vi hade ju planerat att åka hit som på tisdag, men varför inte. Sagt och gjort och vi kom fram strax före 16.30 Resan hit gick väldigt bra med båda barnen. Natten var dock inte lika trevlig, Loka har knorrat hela natten. Hon lyckades inte äns komma till ro på små timmarna utan sover nu istället gott i hennes vagn. Vad det berodde på vet jag inte, men gissar på att hon inte riktigt kände sig hemma här, inser också hur bortskämd jag hunnit bli med hennes sömn hemma.Det var iaf väldigt kul och komma hit och se hur mamma och Micke bor, jag gillar verkligen deras lya. Den är super mysig. Dessutom ska Loka få träffa sin ena moster idag för första gången, moster Sabina. Nora och Eddan är just på väg ut till lekparken som ligger precis utanför dörren här. Sen blir det ev en sväng till leklandet här i Mora.Jag har bestämt att Micke ska få laga gryta till middag då han brukar laga en väldigt god gryta och vi äter det allt för sällan eftersom jag själv inte kan laga gryta. Så om det är någon av er läsare som har ett enkelt recept på gryta får ni gärna dela med er. Vill gärna att grytan ska innehålla morötter :) . Nej nu ska jag hoppa ur pyamasen och frächa till mig lite innan stora syster kommer.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards