Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Mikaela - 5 januari 2012 20:00

Nu har vi varit hemma nästan en hel dag och det känns så himla skönt. Allt har gått jätte bra och även om vi inte sovit sådär super mycket i natt så är jag inte super trött. Kommer väl när man lägger sig i sin egen säng. Oo längtar!

Stoltast av oss alla är just nu stora syster Nora som hela tiden går och säger att hon är så söt och go. Hon säger hela tiden med den lenaste rösten; Tänk om vi inte hade haft lilla gulliga Loka, så himlar hon med ögonen.
Hon vill ha henne hela tiden i sin famn och Loka låg där förut idag och sov en lång stund. =)

Första bilden på stoltaste storasyster Nora och lillasyster Loka!
(jo jag ser ut som ett lik..hihi)
  
Håller på skriver på en förlossningsberättelse men nu vill Loka ha mat så imorgon förhoppningsvis!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards