Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Mikaela - 26 september 2011 10:12

Idag är jag och Nora lediga. Jag hade hoppats på fint väder, istället är det fuktigt och riktigt ruggigt, inge ute väder alls med andra ord.

Nora har varit så himla duktig nu i två nätter. Ingen blöja på och vaknat när hon måste kissa, då kissar hon på pottan sen somnar hon snällt om. Så hej då blöjor, ses i januari!! Hon har ju sedan i sommras varit torr men velat ha blöja på sig på nätterna i alla fall men nu, hej svejs på dom!

Jag och Nora har varit uppe sen tidigt och redan hunnit tvätta två maskiner tvätt, varav den éna inehåller bebiskläder. Lika bra och få det gjort. Köpte igår en träningsoverall, typ onepize till bebisen på HM. Super söt! Annars så har jag inte köpt så mycket i klädväg faktiskt, behövs ju inte eftersom vi har alla kläder kvar ifrån Nora.
Imorse i sängen satt Nora och pratade med bebisen i magen, hon sa; Hej lilla älskling! Söt Nora.

Nehe.. om man ska fixa i ordning sig och åka till maxi och handla lite. Så sugen på potatis så det får bli det och kött med champinjonsås till middag. Ikväll ska vi klä oss varmt och gå titta på ljuskvällen, då dom lyser upp sjön Lången med hjälp av machaller och eldar! Mys-pys!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards