Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Mikaela - 25 september 2011 09:09

Idag är jag trött.. och kroppen den är lika trött. Jag vaknade dock pigg i morse vid 7 tiden när Nora vaknade, sen kom kroppen och huvudet på att det var ju söndag så då var det som om någon drog i nödbromsen.
Nu har jag fått frukost i magen och väntar bara på att klockan ska bli 10.15 sen är det dags att bege sig mot jobbet. Igår på jobbet tittade vi på bio, vi såg Crazy stupid love. Ååå så vi skrattade..haha.. den var så himla bra! Tur att vi bara var 11 pers i biosalen annars hade det blivit lite lätt pinsamt.

Var och tittade på benskydd till Pysen igår, men inte lätt att hitta några så små som passar hans ben. Jag lindar ju allid hans ben men nu tar magen i och jag kan inte sitta i den ställningen så länge så då tänkte jag det skulle vara praktiskt med ett par ben skydd. Får se om jag kommer till skott och köper mig ett par till honom.

Nora och Eddan var ju ensamma hela dagen igår eftersom jag jobbade 10-22 så dom hade varit i Avesta och kollat på trollkaren Udd. Nora hade tyckt det var så kul. Innnan den hade dom varit på donken och Nora hade blivit målad till en fjäril, hon hade fått beröm för att hon satt på stilla hela tiden. Hon älskade det och vill vara en fjäril resten av sitt liv =)

Nej nu kanske jag ska dra en gaffel genom barret innan jag åker mor falun! Imorgon är jag och Nora lediga, då ska vi gosa med valparna hela dagen!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards