Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Mikaela - 21 september 2011 11:12

Kom nyss hem ifrån falu lasarett, var där på flödeskontrollen. Allt såg bra ut och jag fick en 1:a av 4.a, man ska ha så lågt som möjligt. Så risken att vi får havandeskapsförgiftning denna gång är väldigt liten. Nu ska jag tillbaka dit om 1 månad och då för tillväxt ultraljud av bebisen. Det kommer sen att avgöra om jag ska dit varannan vecka för tillväxt ul eller om det räcker att jag går 1 gång i månaden. Jag hoppas givetvis på det sistnämnda för det betyder också att bebisen inte ser ut att vara för lite.

Eftersom Nora är förkyld fick Eddan vara hemma med henne under tiden jag var där så åkte han till jobbet nu. Hoppas Nora snorar ut allt snor lite fort så hon är redo för dagis på fredag igen annars finns det risk att det blir jag som får vabba.

Idag så behöver vi inte städa ett smack för jag hann med allt jag skulle igår, plus lite där till så idag ska vi bara pyssla, spela spel och bada Alice. Ev ska vi ner så Nora kan rida en stund på Pysen, ut i friska luften gör henne bara bra! Men nu ska vi bygga med duplo!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards