Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Mikaela - 17 september 2011 16:40

Vi här hemma friade ju Nora igår, eftersom det var då hon fyllde år. Så hade vi bjudit in idag till fika för övriga. Förutom Joi med familj som kommer i morgon. Vi tog dom med flit i morgon då vi vill umgås med dom hela dagen, kunna äta god mat, fika och gå på skattjakt.

Så jag stressade igång i morse som en idiot, har städat, plockat och fixat 2 tårtor. Givetvis har jag fått jätte fin hjälp av min familj. Dessvärre kom bara Noras farmor och faster så imorgon Joi har vi en satans massa tårta och fika bröd..hehe..  Nora är ju glad i alla fall, frågar dock lite om inte hennes kompisar kommer. Hon saknar sina kusiner =).
Jag tyckte att hon var i minsta lagret för att ha kalas för dagiskompisarna, det får bli nästa år.

Nu väntar vi på en god middag lagad av lillasyster Evi och Freddan, tok längtar och är tokhungrig!!!
Eddan, Micke och Simon drog snabbt som attans till borlänge för att köpa nya slangar och däck till Pysens vagn. =)
Sen är vi redo för busturer i skogen igen!
Men nu måste jag stoppa i mig nått!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards