Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Mikaela - 27 augusti 2011 08:03

Redan lördag.. tiden går verkligen fort när man jobbar. Jag har ju jobbhelg denna helg där av den snåla bloggningen.

Igår när jag körde hem såg jag två älgar som stod ute på en åker. Älgar är verkligen nått som skrämmer mig. Inte djuret i sig, men att köra på en älg är verkligen nått som skrämmer mig och jag är alltid lite orolig när jag kör hem på kvällarna. Älgar är otroligt stora och den minsta jag vill träffa på när jag kommer körandes med Pingu bilen..
Men dom är otroligt vackra att titta på, på avstånd =)

Idag sa Eddan att det skulle vara sol och 25 grader... hmm.. här ser det just nu ut som det ska börja regna när som helst.. men hoppas solen dyker upp.
Nej sitta här och inte göra någonting när klockan är 8 en lördags morgon.. nej det verkar onödigt =). Så nu ska jag vika tvätt!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards