Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Mikaela - 25 augusti 2011 08:36

Japp, idag går jag in i vecka 20+0, med andra ord vecka 21. Halva tiden har gått och jag mår fortfarande utmärkt. Dock känner jag av ländryggen, framför allt om jag setat ner, då känns det som jag skulle vilja gå som en anka.. haha men det finns inge värre än att se gravida gunga fram och tillbaka så det vägrar jag att göra. Eller vissst kan jag förstå dom som är höggravida och ska föda när som helst, men sånna som mig som gått typ halva tiden och inte har så mycket mage, då tycker jag det bara ser lustigt ut =).
Jag drömmer mycket om bebisen och förlossningen just nu, kroppen verkar redan ställa in sig, varför den verkar ha så bråttom har jag inte en aning om. Jag känner mig lugn som en filbunke =).

Idag känns det verkligen som höst ute.. det är grått och regnet öser ner. Jag är ledig och lika så är Nora ifrån dagis. Imorgon ska hon dit igen för då börjar jag jobba. Men idag blir det nog att åka bort till Maxi för mig och Nora. Vi ska handla lite smått å gott =)

Men nu är det nog dags för lite frukost tillsammans med lillnosen =)
 

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards