Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Mikaela - 24 augusti 2011 16:11

Nu har mamma och Micke åkte hem till Mora igen. Nora blev jätte lledsen och grät men sen gick vi in och hittade på annat. Dessutom är det inte allt för länge innan dom kommer igen. Dom kommer ju nästa fredag och ska vara här över helgen med Nora medans jag och Eddan gör vår årliga tur till Ullared!! Wiii vad jag längtar.
Hoppas vi slipper lite av köerna som var förra året... phu då tog det oss tre timmar att komma in och närmare tre timmar att få komma ut... phu.. ingen hit kan jag lova! Men det ska bli super mysigt att ensam få åka iväg med Eddan-Peddan. Senast vi gjorde nått tillsammans själva var julbordet förra året...haha... det är ett tag sen!

Jag är ju ledig även i morgon och vad vi har för planer då jag och Nora, har jag ingen aning om =).
Vi får se, men nu ska jag förbereda middagen, för strax kommer älskling hem =)
Hej hopp!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards