Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Mikaela - 21 augusti 2011 19:04

Vi fortsätter mysa här hemma. Började dagen med en mysig frukost innan vi sen åkte ner till Pysen och körde en tur med honom i skogen.
Sen gjorde vi inte sådär jätte mycket, åkte hem och lagade fisk till lunch innan vi sen tog ett parti yatzy.
Sen var det tyvärr dags för Eddan att börja bege sig till sthlm och vara där för 3 dagars utbildning.
Vi har aldrig varit ifrån varandra så många nätter så det känns väldigt vemodigt.. och lite töntigt att jag känner så. Men är man trygg i sin familj så är man. Tur som jag har så dök mamma och Micke upp en halvtimme efter att han åkte och ska ju vara här med mig och Nora tills onsdag.

Efter vi ätit middag så gick mamma, jag och Nora ut i skogen för att plocka lite kantarellisar. Vi hade inte några som helst förhoppningar om att hitta några men på den timmen vi var ute så hittade vi nog en liter i alla fall.

Imorgon ska jag jobba och Nora ska vara hemma med mamma och Micke.
Sen är jag ledig tis,ons och tors, innan jag kliver på mitt "helg-pass" igen. Men nu ska jag joina mammsen när hon rensar svamp, sen blir det nog sängen för Nora för hon har inte sovit nått på dagen idag.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards