Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Mikaela - 9 juli 2011 20:57

Ibland behöver dygnet fler timmar. Idag är det en sån dag.

Igår gjorde jag och Eddan iordning dom tre smörgåstårtorna som skulle fixas och allt annat som också skulle fixas inför dagens födelsedagsfirande.
Eddan som har gjort det mesta städningen under veckan gjorde idag resten. Jag har med andra ord inte gjort ett skit när det gäller städningen, hur skönt som helst, men åt andra sidan var det ju hans födelsedag så det borde ju ha varit jag som skulle ha gjort allt. Men han har haft semester och jag har jobbat mellan 8 och 11 timmar per dag...
Men allt flöt på bra och hela dagen har varit toppen.
Nora har haft jätte kul, först med sina kusiner och sen med mormor och co. Vi har dessutom varit nere på stranden en snabbis, jag åkte dock hem med hundarna medans mormor, Simon och Micke var kvar med Nora.

Eddan har fått en massa fint, bland annat pengar till en ny tvättmaskin. Så pass mycket pengar att vi nog inte behöver lägga till så mycket eller kanske inget alls, så snart blir vi med ny tvättmaskin, och jag längtar!!

Eddans syrra med familj sover natten borta på Dala-Husby hotell, dit vi säljer vaktelägg =). Men imorgon kommer dom tillbaka hit och vi ska tillsammans åka ner till Pysen så dom får rida lite.
Jag ska nog åka ner lite innan så jag hinner mysa med honom!

Nu har Nora somnat gott och jag ska sätta mig ute en stund med dom andra innan jag också ska hoppa i säng. Gissar dock att Eddan inte kommer hoppa i säng i natt utan mer rulla för han sitter och tar "en" öl med grannen och Micke =).

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards