Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Mikaela - 6 juli 2011 11:02

Jag slutade lite tidigare på jobbet igår eftersom Eddan faktiskt fyllde år och vi ville äta middag tillsammans. Visserligen hemma, men ändå =).
Eddan hade förberätt bakad potatis och egengjord skagenröra!
Så sjukt gott det var!!!! När vi slevat i oss allt vi orkade så satt vi lagom slappa vid köksbordet så hörde vi någon som sjöng: Ja må han leva!
Ute på trappen, när vi tittar dit så står Mamma, Micke och Sabina där med både blomma, födelsedags present och tårta! Gladast blev nog Nora som bara skrek rakt ut hur mycket hon tycker om mormor!

Till saken hör ju även att Nora på morgonen när vi vaknat frågat om det var då pappa fyllde år, ja sa jag. Ja då kommer alla utbrast hon.
Gissa hur taskig jag kände mig när jag då sa att nej alla kommer på lördag. Hon blev ju givetvis jätte ledsen och besviken då, så hon blev sjukt glad när dom stormade in på verandan!
Att hon sen blev väldigt ledsen när dom skulle åka hem igen förstod jag men det gick över. Nu räknar vi ner dagarna tills alla kommer på lördag.

Idag ska jag jobba, 12-22. Så vi passade på att åka ner till Pysen nu på förmiddagen. Men nu ska jag hoppa in i Pingu och åka mot jobbet!
Tack mamma, Micke och Sabina för besöket igår! Ses snart igen!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards