Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Mikaela - 4 juli 2011 10:48

Tänk att det redan är den 4 juli, mitt i sommaren och vi går redan mot mörkare tider... mindre roligt. Får lägga dom tankarna åt sidan och försöka njuta av sommaren istället..

Idag blir det jobb, 12-20. Eddan är inne på sin första semestervecka, vill ju vara hemma med min familj! Men men, jobb nu i 4 dagar sen en vecka ledig. Då ska jag avnjuta den med min familj.

Eddan fyller år i morgon och på lördag ska vi fira honom. Då kommer förutom Mamma, Micke, Simon, Sabina och Patrik även hans mamma May-lis. Hans syster Lena med familj, med andra ord Noras kusiner! Nora längtar massor efter dom. Det är synd att vi kanske ses bara 2-3 gånger om året. Skulle verkligen vilja Nora lärde känna sina kusiner. Men men, hoppas det snart kommr kusiner på andra sidan också =).
Nu måste jag borsta igenom barret och klä på mig.. dags att bege sig till jobbet..

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards