Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Mikaela - 3 juli 2011 08:15

Så skönt och vakna när man vet att man är ledig. Dessutom har jag fått sovit helt ostört hela natten. Väldigt välbehövligt kan jag lova.

Jag körde Pysen igår och han var inte alls lika öm. Han ömade till om han trampade på en obekväm större sten men annars travade han på med öronen framåt. Ni som inte vet så har han gått med skor under en väldigt lång tid på körskolan, men eftersom han inte kommer gå lika hårt hos oss har vi tagit av han skorna och hoppas han kommer kunna gå barfota. Han var väldigt öm dom första dagarna, förstårligt. Men nu var han mycket bättre. Idag tror jag Tarjas dotter Matihlda skulle rida honom.

Annars blir det att städa hos fåglarna, eftersom det inte hunnits med när jag jobbar. Imorgon är det dessutom jobb igen så man får passa på. Vad vi annars ska hinna med idag vettetusan. Kanske njuta lite av lugnet också!?

Men nu frulle!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards