Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Mikaela - 22 juni 2011 09:27

Jag gick upp och la mig vid 22.30 efter ha redan somnat på soffan, men väcktes av min hosta... Väl uppe i sängen han jag bara lägga mig ner innan Nora vaknade och var helt förstörd. Livrädd faktiskt!
Mardrömmar igen, denna gång var det spindlar och hon var hysterisk.
Hon kunde inte ha täcket på sig och satt och tittade bakom sin egen axel med stora ögon. Hon sa att dom bet henne. Lilla hjärtat.
Jag vet inte hur länge vi försökte lugna henne med allt möjligt sammtidigt som jag hostade helt hysteriskt.
Vid 1 tiden sa jag åt Eddan att gå och lägga sig i gästrummet så han i alla fall fick sova lite. Han skulle ju dock upp och jobba morgonen därpå.
Jag kunde ändå inte sova pga av hostan..

Framåt halv 2 började Nora bli så däckad att hon somnade brevid mig i sängen. Min hosta lugnade äntligen ner sig och vi kunde somna gott.
Vaknade vid halv 8 imorse och hade sjukt ont i huvudet pga av hostan och sömnbrist. Gick in och väckte Eddan som försovit sig.
Sen började dagen.. Nora vaknade strax där efter, fick i henne typ två matskedar mjölk till frukost och sen åkte vi till dagis.
Som tur är får hon ju frukt där nu vid 9.30 och sen hämtar jag henne innan lunchen. Dom skulle i alla fall ut och plocka blommor idag till deras midsommarstång som skulle kläs imorgon.

Jag åkte och lämnade ägg till hotellet och sitter här nu och känner mig mer bakfull än jag någonsin gjort. Hostan ger inte upp så det blir en sväng till apoteket sen.. tanken är att jag ska jobba i morgon, men vetetusan om jag klarar det med den här hostan...
Återstå att se...

Söt-pandan Nora!
 

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards