Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Mikaela - 20 juni 2011 16:01

Nu har vi varit ett par timmar på leklandet, den som är minst slut är säkert Nora.. vilken energi dom har... ge mig!!!!
Annars har vi inte hunnit med så mycket mer. Det har regnat om vart annat, nu skiner solen. Men går vi ut börjar det säkert å regna..
Mitt virus jag fick har börjat ge med sig, kvar är en rethosta som man kan bli galen på...

Många undrar om vi inte kommer ut i ringarna nått i sommar. vi hade gjort det massor om Alice hade lagt sitt löp som planerat.. men varför göra nått som planerat?! Om hon hade löpt som när hon skulle hade vi haft en massa söta sommar valpar nu.. men icke... Har gjort allt jag kan, mutat, hotat och försökt locka fram löpet... funkar inte kan jag informera er om...

Imorse ringde jag i alla fall till en hovslagare som skor andra i stallet, han var super trevlig och kommer ut på torsdag och tar bort den enda sko som sitter kvar på Pys.. om den nu då sitter kvar.. Han ska i alla fall verka hans hovar också. Shit vad priset skilljer här och i sthlm! Halva priset här på att få en ponny verkad! Sånt gillas.

Ne.. nu blir det att börja förbereda för middagen.. som blir korv med bröd i dag.. väldigt slappt och väldigt lite att förbereda... I like =)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards