Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Mikaela - 19 juni 2011 19:15

Fort går tiden! Shit pommfrite!
Jag har ju i alla fall sen typ en vecka tillbaka varit sjukt sugen på kräftor och räkor i vitlök, så idag fick jag min önskan uppfylld! Åååå så satans gott det är!

men jag var värd det, tycker jag i alla fall. Jag har dock damsugot både neder och övervåvningen. Plus att jag har tagit tag i Noras rum och städat där. Insåg vilket satans stort rum hon har!! Hahah.. Hoppas hon kan hålla det lite städat nu..
För övrig har vi inte gjort så mycket, jo Eddan har klippt gräsmattan och vi har varit nere hos Pysen. Nora red honom i ridhuset.
Innan dess har vi varit i borlänge och köpt mer vägg och takfärg till trappen, måste få det klart någon gång så jag kan ta tag i Noras rum och måla där, innan till slut vårat rum ska bli uppfriskat. Förutom det ska ju faktiskt både matsal och vardagsrum få nya tapeter.. Inom sin tid...
Varför ska jag ha bråttom när tanken är att jag ska bo här minst 30 år till!?

Nu kommer mamma och Micke alldes strax, dom ska hämta upp sina hundar som sovit här. Vilket har gått hur bra som helst. Deras valp trivs verkligen här. Men mamma och Micke sover kvar här tills i morgon och innan dom åker hem i morgon ska vi åka till leklandet med Nora.
Men nu ska jag väcka både Nora och Eddan som sover på soffan?! Hallå, ska inte den där ungen sova i natt?!?!
Jaja-... det löser Eddan..haha...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards