Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Mikaela - 15 juni 2011 20:26

Alltså.. jo jag vet. Det är inte söndagkväll, men det känns verkligen så. Till och med på vädret känns det så.
Vi kom i alla fall hem som vi skulle, dock lite senare än planerat.
Vi har haft det så himla mysigt och jag önskar verkligen att vi bodde närmare varandra... En dag kanske..

Känner att det blir väldigt mycket, "det här sa Nora förut".. men det hoppar verkligen grodor ur munnen just nu och jag skulle verkligen vilja filma varenda sekund av hennes liv. Imorgon blir det ordning på torpet igen. Nora ska till dagis mellan 8.30-11.30 Sen hoppas vi på bättre väder så vi kan åka ner till lekparken. För tillfället är det endast 12 grader ute och jag fryyyyser!!!
Sen går Nora samma tider på fredag, sen är det helg igen! Och jag är ledig!
På lördag kommer mamma och dom förbi en snabbis och lämnar av sina hundar som vi ska passa till söndag då dom kommer tillbaka och sover här till måndag. Så jag gissar på att helgen kommer svicha förbi =)

Jo, våra underbara vaktlar lägger ägg som aldrig förr så idag har vi varit tvungen att beställa 100 äggkartonger till =)
Men nu ska Nora borsta sina små nötter..

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards