Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Mikaela - 10 juni 2011 09:34

Världens goaste mule!


Pysen är den minsta killen i hagen och han hänger numera ihop med Gulling som är den största! Hur gulligt är inte det?

        

Här är tacken för att man borstar honom så fin =)
         
      

Av Mikaela - 10 juni 2011 07:41

Klartblå himel och solen värmer redan på bra! I like!
Dessutom är det skolavslutning här i Långshyttan (och säkert på många ställen runt om i sverige) idag.
Jag är ledig så vad jag och Nora ska hitta på får vi se. Vi måste dock åka och besikta bilen misstänker jag..

Jag och Nora var ute igårkväll och körde Pysen en stund. Nora tyckte det var super härligt och satt bara och skrek fortare, fortare! Haha.. dock var det varmt och vi tog det lugnt. Dessutom var det sjukt mycket mygg, så vi måste prepparera oss med myggmedel innan vi beger oss ut nästa gång.
Nora hade bättre kläder än mig och fick inte ett enda myggbett medans jag fick säkert ett 20 tal... äckliga djur!!!

Nej nu ska vi äta frulle!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards