Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Mikaela - 9 juni 2011 15:48

Eller ja vi gick inte upp tidigare än vad vi annars gör heller, förutom att kl 7.30 imorse satt Nora redan i badet och strax där efter kom moffa med hundarna. Han hade vid 7 tiden släppt av mamma/mormor vid falu lasarett där hon skulle tillbringa dagen.
Så jag, Nora och moffa åt lite frulle och jag surfade runt på nätet. Ville ju så gärna ha en egen vagn till Pysen. Visst är dom super snälla och lånar ut en vagn till oss i stallet, men det är en tugn flakvagn utan någon sits.
Men när vi satt där och surfade så kom det upp en annons om en just sån rockard vi ville ha för ett väldigt bra pris. Dessutom fanns den bortanför rättvik och vi hade inget för oss. Så summa sumarum, vi åkte dit och hämtade den!
Så nu står den nere i stallet och om vädret skärper till sig så ska jag och Nora ta en sväng ikväll. Just nu så regnar det dock...

Helt otroligt vad tiden och veckorna går fort när man har ett jobb och tider att passa helt plötsligt. Imorgon är det redan fredag och på lördag jobbar jag igen. Sen nästa vecka jobbar jag bara måndag, sen är jag långledig. Så då blir det nog en hel del tid i stallet för mig och Nora.
Men nu ska jag slappa på soffan innan jag ska ta tag i middagen..
Heepp hååpp!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards