Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Mikaela - 8 juni 2011 08:23

...bloggade jag igår eller? Jag vet inte faktiskt. Gårdagen försvann i ett nafs! Först så gick jag upp före (!!!!!) Nora och Eddan och gjorde i ordning en brakfrukost. Hann även fixa iordning massor inne hos hönorna. Eddan skulle vabba då Nora fortfarande inte var 100 %. Men vi ville passa på att ta ut henne en stund eftersom resten av dagen skulle innehålla 30 grader och åska. Så vi åkte ner till Pysen och pysslade om honom en stund. Sen var det dags för mig att åka till jobbet. Jobbade ju 12-22.30
Helt otroligt nog gick dagen ganska så fort.
Idag jobbar jag 12-20 så jag ska snart åka med Nora till jobbet innan jag sen ska åka bort till hotellet och lämna 50 ägg innan jobb.
Phu... dagarna går i ett. Men det är ganska så skönt åt andra sidan.

Ledig tors-fre, så imorgon ska jag och Nora åka bort till falun då mamma ska dit till sjukhuset för kontroll så då passar vi på att lämna lite saker som Simon glömde här i helgen så kan dom ge det till honom nästa gång han har permis. Sen ska jag ombesikta bilen och hoppas på ett ok i baken på den. 
Bjuder på en underbar bild på lillnosen ifrån helgen!
  
Vi hörs imorgon!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards