Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Mikaela - 4 juni 2011 22:07

Tjiihoo vilken dag. Vet inte riktigt vart jag slutade sist men i alla fall så vid kanske 14.30 tiden drog vi igång lekarna. Dom blev lite sena men värmen var extrem så vi passade på när det blev lite molnigt.
Dagens första lek var i alla fall Ägg på sked.
Hihi så skoj det var och se på.
Se själva.
           
Efter äggrace så spelades det kubbtunering. Tyvärr blev den avbruten pga av hundslagsmål mellans min syrras egna hundar. som om inte det var nog så blev det väldigt olyckligt när husse patrik skulle gå i mellan och råkade få två bett, ett i halsen (!!!!!!) detta pga av att han bar upp ena hunden och då hoppade den andra upp och skulle hugga den och då träffades Patrik igen i låret. Två bett av två olika hundar. Hur mycket otur kan man ha... I alla fall fick vi skicka Patrik till akuten för stelkrampsspruta och ev stygn. Han klarade sig ifrån båda och det har gått bra. kubben avslutade och vi fixade mat.
    
Ja ni ser ju själva hur god mat det blev!!!
Efter en väldigt massa mat i magen så fortsatte lekarna och nu var det dags för boul (eller hur det stavas).
Allt avslutade med tipspromenad!
Nora har även hon hängt med på allt och när hon äntligen fick möjlighet snodde hon alla pinnar ifrån kubbtuneringen och bollarna ifrån boul och byggde ett eget tåg!
 
Så skoj vi har haft i dag, dessutom toppen väder!!
Tack familjen!! Hoppas helgen fortsätter i detta underbara tecken!

Av Mikaela - 4 juni 2011 09:59

Sitter här med ansiktsmask för första gången i mitt liv. Det är min lillesyrra som ska pyssla om mig och mamma lite extra och hjälpa oss med ansiktsmask, ögonbryn och naglar! Lite sådär extra lyx innan dagar statar på riktigt! Ska dessutom hinna plocka lite och köra dammsugaren.
Sen är jag redo för dagen.

Men nu är det nog dags att plocka bort den här masken =)
Hörs ikväll!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards