Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Mikaela - 31 maj 2011 21:59

Kom hem vid 20.30 tiden och till min förvåning var Nora vaken, kärleken jag fick av henne då är obeskrivlig! Vilkan unge vi har, underbara lilla skitnosen!
Hon pussade, kramade, klappade på mig,  bjöd mig på allt hon hade.
Sa om och om igen att hon längtat efter mig när jag varit på jobbet.
Oooo vad jag älskar henne!!

Någon jag också älskar är ju världens bästa sambo Eddan, sååå jag älskar han! han och Nora hade skurat toaletten medans jag var på jobbet. Dom hade även rivit morötter till hönorna och fixat hos dom.
Imorgon ska jag riva ut lite av det gamla höt inne hos hönorna och spåna upp lite och sen lägga in nytt hö till dom. Dom älskar när dom får nytt hö, man verkligen ser hur dom myser ner sig i det.
Imorgon efter jag lämnat Nora på dagis ska jag åka med lite mer än 30 ägg till hotellet sen hem och fortsätta med mina samtal som jag började på idag. Sen blir det jobb och imorgon när jag kommer hem är mamma och micke här!! Äntligen!!
Hörs imorgon!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards