Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Mikaela - 26 maj 2011 07:34

Min stackars karl upptäckte igår att ena lampan var trasig på volvon, den som jag ska besikta idag. Så han stod igårkväll och fixade med den och var tvungen att åka hela vägen in till Hedemora för att köpa en ny. När han kom fram dit hade dom inga så han fick åka tillbaka hem för att sen i morse väääldigt tidigt åka dit igen. Han var in och köpte en lampa åkte hem, bytte den och nu har stackarn åkt till jobbet.

Jag som aldrig äns varit med på en bilbesiktning ska alltså idag innan jobbet åka och besikta den. Känslan jag har över det är att dom hittar nog nått att dra ner den på. Jaja, då har vi i alla fall lite mer tid på oss.

Jag vaknar numera för Nora på morgonen, fråga mig inte varför. Iaf så är hennes första fras när hon vaknar på morgonen alltid vad vi ska göra idag. Och idag ska hon ju äntligen få gå på dagis. Hur hon tar det nu när hon inte varit där på så länge ska bli intressant och se. Hoppas för allt i världen att det går bra. I alla fall så efter jag förklarat för henne att idag är det dagis och pappa som ska hämta henne så frågade hon vad dom skulle göra efter det. Sen sa hon att hon vill åka till mormor!
Vi hann ju bara komma hem så vill hon åka dit igen. Dessutom kommer ju mormor och Micke på onsdag. Hon får stå ut tills dess. Helgen är full av aktiviteter då det är Brukets dag här på lördag och ev så ska vi åka ut till Blaze och co på söndag.
Sen är det måndag igen =)

Jo juste, igår kom dom anpassade äggkartongerna till vakteläggen, så imorgon när jag ska lämna en leverans till hotellet så kommer dom i super söta små kartonger =)
Nu mina vänner blir det frulle med Nora! Kanske hörs ikväll!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards