Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Mikaela - 22 maj 2011 14:35

Kom hem för en stund sen ifrån Borlänge. Vi behövde fylla på frysen så det fick bli åt det hållet idag. På vägen hem så ringde jag Simon som satt på bussen på väg hem till norrtälje ifrån mora. Det visade sig att han just åkt i från borlänge och när vi tittar upp ser vi hans buss ca 250 meter fram. Eddan lyckas köra i kapp och förbi så vi fick vinka åt Simon =)
Jag hade Simon på telefon och när vi åkte förbi sa han,
-Nu fick jag i alla fall se er!
Ååå vad go han är! Snart Simon kommer vi och hämtar dig för en långhelg!

Väl hemma ville Eddan klippa gräset och Nora diggar inte alls gräsklipparen så vi tar en pause här inne. Skulle VERKLIGEN behöva damsuga och tvätta golvet men min mage och jag är inte överräns idag så jag får göra det senare, men det måste göras idag... Hatar äckliga golv..

Alice är första dagen utan sin strut på huvudet och jag vet inte om det är jag eller hon som tycker det är skönast. Jag för att då drar hon inte ner allt i sin närhet och låter inte så mycket på nätterna. Och hon själv för att det är bökigt att gå med den där tratten.
Nej dammsuga var det...

Av Mikaela - 22 maj 2011 07:41

Trots att jag kom ganska så sent i säng igårkväll och Nora väckte mig 06.45 så känner jag mig mer utviland än jag gjort på väldigt länge!
Underbart, dessutom är ju vädret så bra idag!!!
Nu är jag ledig tills på torsdag så jag och Nora har all tid i världen att gosa massor!! Imorgon ska hon och jag själva ut på en road trip, mer om den senare..

Idag ska vi vara ute hela dagen, grilla massa gott och njuta av vädret och att vi är hemma alla tillsammans idag! Myys!!
Njut av vädret!!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards