Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Mikaela - 17 maj 2011 14:33

När jag hämtat Nora så åkte vi hem så hon fick lunch i magen. Sen tog vi ner ett duntäckte till soffan och slog på Pettson och Findus. Sen somnade vi gott och sov hela två timmar !!!!!!
Nu sitter vi här yrvakna och äter lite mellis. I soffan =)
Jag tror Nora förstår att jag inte mår bra och hon var så go i går vid köksbordet när hon såg mig ledsen. Så sa hon såhär:
-Lyssna på mig mamma =)
Sen började hon spexa och leka doktor =)

Vad som är med vädret har jag inte en aning om, ena stunden öser regnet ner helt okontrollerat och nästa sekund är det sol. Jag vill inte säga det så högt men jag kan ju viska det så kanske jag inte straffas för det men:
Jag har inte super ont just nu, så håll tummarna för allt att det är på väg att gå över!!

När vi ätit klart vår mellis ska vi gå ut till fåglarna och ge dom sin mellis som idag får bli rivna morötter =)

Av Mikaela - 17 maj 2011 10:29

Natten har gått bra. Men så fort jag gör nått annat än att ligga ner hugger det i magen.. Ska snart åka ner till apoteket och ta ut tabletterna, fick ju med mig hem så jag hade även i morse.
Doktorn tyckte inte att det var någon idé att jag tog smärtstillande, men jag måste göra det om jag äns ska orka åka till apoteket och hämta Nora från dagis..
Ska ta mig upp ifrån soffan nu, har legat här sen jag lämnade Nora..

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards