Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Mikaela - 10 maj 2011 15:40

Japp, så frågade mig Nora imorse när jag förklarade för henne att jag skulle till arbetsförmedlingen. =) Hihi.. sen sa hon att jag kunde få jobba på dagis med henne. Sötis! När jag hämtat Nora svängde vi förbi ica för att köpa en varsin glass som vi sen avnjöt på trappen på baksidan när vi kom hem. Super mysigt var det att sitta där med henne och hon berättade allt dom gjort på dagis idag.

Hot hot hot, det är det idag! Alldes underbart hot! Men just nu tar vi en paus ifrån det hota och softar lite inne. Nora har lekt med vatten även idag, hon tycker det är så himla kul och så blir hon lite svalkade på samma gång. Jag ska strax ställa mig och laga en kyckling, potatis, curry och kokosmjölk-gryta. Nått jag aldrig gjort förut, men måste testa. Den ser så god ut på bilden.
Lika bra att börja med maten då =) Önska mig lycka till, kan behöva det!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards