Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Mikaela - 9 maj 2011 21:07

Nora sover och jag glor på tv. En unge i minuten.
Imorgon ska Nora till dagis 9-14 då jag ska på möta på arbetsförmedlingen.

Idag hade vi ju pick-nick i lekparken, super mysigt var det. Ibörjan hade vi några surmulor med oss men det försvann fort så busades det på i full rulle.
Solen sken som aldrig förr och jag har fått ordentligt med färg. Vi hade kycklingsallad och jätte goda muffins som som Tarja hade gjort. Efter närmare 4 timmar där begav vi oss hem. Pga av värmen tyckte jag Nora skulle leka lite i skuggan så hon fick en massa vatten i stora bunkar att leka med ute. Hela hon var rätt blöt till slut, men i värmen idag så gjorde det liksom inget.

Nej nu dissar jag er för soffan! Kram å hej!

Av Mikaela - 9 maj 2011 09:18

Idag är dagis stängt pga av planering eller nått sånt där så idag ska vi ha pick-nick nere o lekparken med Tarja och ungarna. Jag ska göra en pastasallad och hon skulle fixa fika =).
Jag har nyss dansat med snabeldraken och ordningen är nu fixad igen efter helgen.

Imorse när Nora vaknade ville min kropp inte vakna, jag fick inte upp ögonen... helt slut var jag. Varför vet jag faktiskt inte. Kom i säng som jag skulle sov hela natten och vaknade till strålande sol men krippen skrek NEJ! JAG VILL SOVA. Men efter en liten stund så var jag uppe på benen.

Nu så ska jag springa in i duschen och sen göra i ordning salladen.
Hörs sen!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards