Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Mikaela - 5 maj 2011 17:00

Jag och Nora väntar på att Eddan ska komma hem så vi kan åka till falun och köpa det sista till helgen. Nora har varje dag, typ 20 gånger om dagen frågat om det är idag dom kommer. Hon syftar då på Joi å gänget.
Ska bli skönt när det tjatet är över =)

Nu är jag hungrig också... måste stoppa i mig nått.. hörs i morgon vänner, hinner inte uppdatera nått mer idag, ska städa iordning för morgondagen så jag slipper det imorgon!
Kram å Hej!

Av Mikaela - 5 maj 2011 11:46

Två kvällar på raken har jag missat mitt favvoprogram Big Brother, har varit helt däckad.. men kanske inte allt för konstigt då Nora vaknar typ fem gånger per natt och ber mig lägga på henne täcket. Funderar på en sovsäck till henne istället så hon inte kan sparka av sig täcket =).

Nora sitter här brevid och kollar på något program, hon är på väg och ska sova. Så sa hon just, jag är trött på den där grisen och ankan! (Hon syftade på programet) Sen utbrast hon, Jag hatar det!!
Haha.. vet hon äns vad hon pratar om?! Haha.. dom säger så himla mycket knasiga saker.

Idag när Nora sover på dan så ska jag också passa på att sova så jag orkar hålla mig vaken ikväll, kan ju inte missa yttligare ett program =).

Ska skicka tillbaka min nya mobil då det måste vara någe knas på batteriet. Det ska hålla 7 timmar i samtalstid och min dog 2 gånger samma dygn pga batteribrist efter ha pratat 57 minuter och tagit 3 kort!! Det går jag inte med på..så jag ska skicka tillbaka den och hoppas jag får ett nytt batteri till den.
Men nu viiiiiila på soffan!!! Wiiiii!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards